★☆★Duktiga jag★☆★

Hahaha....eller hur! ;-)
Nä då! Så duktig är jag inte. Men har i alla fall varit och simmat. Det blev mina 1000m trots ömmande kropp och trots att det gick väldigt tungt. Men banne den som ger sig! :-P
Dock tog det nästan 15min längre än vanligt. Men skyller det på både folkmassan och min trötta kropp. ;-)
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Maken drog på en shoppingrunda tiöl både Biltema och Ikea, och har inte kommit hem ännu.
Jag måste vara sjuk när jag tackar nej till Ikea två gånger på raken...*fniss*
Men i väntan på resten av familjen och att bebis ska komma hit passar jag på att tvätta lite åt Juliette och ska väl börja med maten också. Ju mer jag får gjort nu desto mindre har jag att göra sen! :-D
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Sen i eftermiddag blir det fika med bästa Claes och Sandra, när de hämtar bebis, och när de har åkt blir det en tur till Välsviken för att veckohandla lite. Skopunkten får bli imorgon, på stan, efter vårt bio besök med barnen. ♥
Nä! Nu ska jag påbörja maten lite i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar!
★★★★★Hej Så Länge★★★★★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback