En riktigt...

...stel och trött morgon är det idag. Mina fingrar är stela och värker när jag gör "morgongympa" med dem. Mitt knä råkade jag vrida snett ugår så det pulserade i ochch värkte hela natten, men lyckades knaka det lite när jag gick upp så känns i alla fall lite bättre nu. :-)
Ryggen känns okey och axlarna har slutat bränna!
Så kort och gott kanske jag överlever denna arbetsdagen också. ;-)
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Har ni alla sovit gott inatt då? Jag har i alla fall sovit okey, men känner mig fortfarande väldigt sliten och det märks att man inte sovit tillräckligt. Men snart helg! :-D
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Maken har åkt till jobbet och själv sitter jag med min kaffe och cigg och bara njuter av stillheten och ensamheten. Det är så himla tyst och skönt här hemma just nu. :-)
Men om en halvtimme är det slut med det för då är det dags att väcka barn och påbörja morgonen ordentligt innan vi alla ska till jobb och skola.
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Sen i eftermiddag är jag själv med barnen då maken har kick-off med jobbet i Sunne på spat där. Så han kommer inte hem förrän vid ca 23 tiden ikväll så sitter och funderar lite över hur man ska spendera fredagskvällen utan honom? :-(
Några roliga idéer? Gärna på inte allt för ansträngande aktiviteter då jag behöver vila pkus samla extra krafter för att orka simträna imorgon. Även om den simningen just nu bara känns urk och blä! :-/
Men det går säkert över...bara jag är där! :-)
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Nä...ska fortsätta med mitt kaffebi tystnaden och önskar er alla därmed en underbar dag och tänk positivt...snart är det helg!
För min del är det bara 10 timmar kvar tills man är ledig i hela två dagar! *sweet* ♥
♡♡♡♡♡Have A Nice Day♡♡♡♡♡

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback