Fredag! :-D

Skulle skrivit mer igår men orkade inte när vi väl var hemma.

Eftermiddagen spenderade jag på stan med barnen (bra test för mina luftrör), så Theodor kunfrukost och veckohandling!
a skateskor till sig för presentpengarna han fick! ♥
Han köpte även en present till en kompis och själv passade jag på att köpa träningsskor till mig samt vinterskor till tjejerna. Köpte öven halloweensmink och rengöringastripes till ansiktet! *gött*
Sen avslutade vi med att äta kvällsmat på stan. Och då det var Theodors födelsedag fick han välja, så det blev Burger King. :-)
Sen pratade vi mest im dagen och han är jätte nöjd med sina presenter! ♥
Han fick en skateboard, griptape, en stor burl med d.fi hårwax, en film (the animal), en bok (svenska hackare), en handkontroll till ps3, pengar från farföräldrar, mormor och gammelmorfar.
Sen blir det kalas imorgon för honom så då får han de sista presenterna då! :-)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Idag är det fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Skönt faktiskt, även om man varit hemma hela veckan, men det innebär inte att man får sova ut ordentligt för det. :-/
Morgonen gick åt till att sminka Juliette då de har halloweendisco i skolan idag. Hon är nöjd, så då är jag det med! ♥
Och nu har de alla gått till skolan och maken sover. Så eftersom jag är skit trött så tänker jag lägga mig och försöka sova en stund till innan det blir frukost och veckohandling!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback