Hahaha

Jag kom tillbaka ändå! ;-)
Men det är enbart för att dela med mig av riktigt goda nyheter! Dessa nyheter gjorde min dag ÄNNU bättre än den redan var! ;-)
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Har ÄNTLIGEN fått mina inlämningsuppgifter till skolan rättade, ja alla utom en, och jag är godkänd på allihopa!!!
Så tänkte dela med mig av omdömena min lärare skrev!
●Så vi börjar med "Handelns Historia", ett krävande, stort och omfattande arbete som jag körde fast på mer än en gång!
Bedömning:
Ett mycket intressant och digert arbete! Här har du lagt ner stor möda, det märks! Och med ett myckrt gott resultat!! Snyggt jobbat, Nina!!! :-) //Anneli
●Sen har vi "Servicekunskap".
Bedömning:
-Jättebra uppgift Nina!! Intressant diskussion om service i ett vidare begrepp (öppettider, parkering, hel och ren osv). Bra reflekterat över ditt eget lärande också!! Riktigt vra löst uppgift!! //Anneli
●Sen kommer upogift 1 i "Personlig försäljning", där vi skulle sälja en produkt.
Bedömning:
-Vilket bra säljsamtal!!! Hejja hejja!! Och vad mycket ni kunde om produkten!! Jag skulle också ha köpt den surfplattan! Verkligen bra jobbat!! :-) //Anneli
●Sen har vi "Praktisk Marknadsföring 2".
Bedömning:
-Bra löst uppgift!! Bra att du resonerar och motiverar dina resonemang! Fortsätt så!! :-) Hoppas att du trivs på Pekås också!! //Anneli
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Vad säger ni, detta måste ju betyda att jag gjort ett riktigt bra jobb och skrivit bra arbeten!?
Och att jag då har rätt att känna mig riktigt nöjd med mig själv och även lite som en "stjärna"!?!?
Hahaha *sååå lycklig*


◇NU Är Det God Natt Från Mig◇

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback