Hej Svejs!

Då har jag varit och simmat mina 1000m, tror att jag ska börja öka snart...om kroooen bara blir lite mer medgörlig. ;-)
Idag fick jag och svärmor extra sällskap av Juliette och hennes övernattningskompis, de simmade typ 30 längder (750m), men konoisen lekte hälften av dem och satt några och Juliette drog sig fram längs kanten på hälften av dem så generellt simma de 15 längder ordentligt och därmed gjorde de 375m. :-D
Goa ungar! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efter simningen blev det en solig promenad in till stan för ett besök på Clas Ohlson för inköp av handledsskydd, stegräknare och kortlekar!
Barnen gick sakta efter oss så jag och svärmor fnissade så gott åt dem då de var sååå trötta efter simningen och vi "gamlingar" var fortfarande alerta! :-D *hahahaha*

Nu är vi hemma och hungriga, men dröjer en stund till innan det blir mat då vi får vänta tills lilltjejen kommer hem från kompisens kalas! Idag blir det hemmagjorda hamburgare med friterade pommes! *slurp*

Men innan dess ska jag fortsätta tvätta lite. Fixade en maskin innan simningen, men måste tvätta mina arbetskläder och sen måste hag nog tvätta lite åt lilltjejen också då hennes garderob börjar eka lite tomt på underklädes fronten. ;-)

Misstänker att vi även hinner ta en promenad till Kronoparkens Centrum för att besöka frisören så makrn får klippa sig lite. För nu börjar han allt bli bra långhårig! ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback