HELG!!!

Då var man hemma och jag överlevde min första arbetsvecka! ;-)
Visst är jag väldigt öm i kroppen med diverse skärsår, skrapsår och blåmärken MEN jag lever fortfarande och har inte gett upp hoppet ännu! :-D
Så då mina arbetskläder ligger i tvättmaskinen och jag har handlat lite gott för kvällen så är det väl dags att ta itu med den här veckans städning innan jag är ledig på riktigt!
Har egentligen ingen lust, eller direkt ork, att städa. Men det städar inte sig själv så lika bra att fixa det!
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Sen kan jag koppla av ordentligt i helgen! För avkoppling är något jag verkligen ser fram emot!
Min avkoppling denna helgen kommer bestå av fredagsmys med barnen (efter städningen då), simträning imorgon förmiddag, veckohandling, lite små ärenden på biltema och elgiganten samt eventuellt skopunkten. Sen ska jag vara barnvakt ett par timmar, fika med vänner, slinga dotterns hår, laga mat och matlådor samt gå på bio på söndag med familjen! ♥
Perfekt helg för mig! :-D
Så vad ska ni göra denna helgen då? Några roliga planer ni kanske vill dela med er av? ;-)
Så...nu ska jag börja städa så jag blir klar någon gång.
★☆★Happy Friday To You All★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback