Helgen...

...är ju snart slut. 

Det känns si så där. Visst ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet, men måste erkänna att det skulle vara skönt att bli helt frisk...tyvärr är jag ju inte det ännu...men får hoppas det går bra ändå!
Barnen har lov och lilltjejen surar över att hin måste gå och lägga sig i vanlig tid och över att hon behöver gå upp tidigt för att gå till fritids. Men så är det ibland så!
Själv kommer jag vara snor trött imorgon då sonen ska på bio med en kompis och kommer därför inte hem förrän vid 23.50 inatt och det finns inte en chans att jag sover innan han är hemma!
Det kommer kännas rejält imorgon när klockan ringer redan vid 5-5.30...men men...vad ska man göra när ingen av ungarna tänker på att kolla om tiden funkar innan de fixat biljetter?? :-/
Annars har det varit rätt lugnt sen vi körde tillbaka stora sonen igår kväll. Kollat på The Walking Dead som ÄNTLIGEN är tillbaka!
Varit på loppisen idag och trots väldigt lite av intresse så fick jag med mig lite hem i alla fall! :-)
Sen har det bara varit det vanliga med matlagning och disk. *boring*
Och snart ska jag natta lilltjejen. Skulle ha färgat håret...men vette fasiken om jag orkar det om jac ska vara ärlig...men vill så kanske ska göra det ändå...men...jaja...det märks! ;-)
Annars...händer inte något alls! Har bara nedräkning tills på lördag...den här veckan kommer garanterat gå mega långsamt! *suck*
Jaja...ska göra aannat nu så hej för mig! 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niklas

Allt obehag hadde ju kunnat undvikas om du bara sagt ifrån. Biljetterna var bara reserverade, som Adam sa till Theo när han sa vilken tid bion var. Å detta gjordes upp runt 17 tiden, så all tid i världen fanns å göra upp andra planer.

Svar: hihi..var inget obehag. Och det är inte hela världen heller då det var mitt barn det gällde. :-D
Detta är sånt som hör till när barnen växer upp och sånt vi alla här måste vänja oss vid. :-)
Ingen som är van vid att jag ska upp och jobba på morgonen...speciellt inte när barnen har lov.
Så oroa dig inte för det du :-D
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback