Känner mig...

...lätt mer död än levande just nu. :-/
Hela förmiddagen på jobbet gick åt till att plocka upp nya varor och plocka ordning i hyllorna. Efter lunchen var det en del varor kvar så jag passade på att hjälpa mina kollegor som då inte var klara i väntan på nya uppgifter. ..dessa innebar att skylta om lite mm, samt ta hand om bake offen...så fick baka bröd och fika! :-D
Sen var det fika, dagens bestod ac en banan och en cigg! ;-) *gött*
Sen var det rätt lugnt i butiken så chefen satte mig på att diska bakplåtar. Fy F-N säger jag bara. Det var hela 45 plåtar. Så 3 timmar senare var jag ÄNTLIGEN klar! Så då var det bara att städa personalköket efter sig, vilket faktiskt tog 30min, innan jag tog en cigg och tryckte i mig vatten! *mumma*
Trodde jag skulle gå varvet men ena killen satte mig på att städa lagret.
Det var verkligen inget roligare och tog 1,5 timme att städa undan, sopa och skura samt göra rent bänkar mm. Behöver jag påpeka hur trött jag är på disk och städ just nu? ;-)

Men men...sista halvtimmen innan vi stängde fick jag fronta och kolla hyllor mm. Tiden gick allt bra långsamt och då jag även var jätte hungrig underlättade det inte direkt.
Men klockan blev tillslut 20 och butiken stängde. Så sen kolla alla dörrar och plocka med det sista ut innan ombyte och låsning.
Skönt för mig att älsklingen hämtade mig så jag slapp stå ensam i mörkret och vänta på bussen! ♥
Väl hemma fick jag riva i rabatten lite och skruva ner de sista utehållarna. Så nu...40min...efter hemkomst sitter jag äntligen i soffan i pyjamasen med min efterlängtade kvällsmat! *sweet*
Axlar värker som fan...nästan som en brännande smärta. Verkligen inte skönt någonstans. :-( :-(
Hoppas verkligen jag får sova bra så jag får nya krafter inför en ny arbetsdag, det är ju trots allt bara 10,5 timme kvar tills man är tillbaka.
Men nu...nu ska jag äta klart och sen får det bli sängen för min del! *ZzzzZzzz*
★☆★☆★God Natt På Er★☆★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback