Klart...

...hela lägenheten ommöblerad och alla fönster tömda! Så nu kan de komma precis när de vill! Ju snabbare desto bättre tycker jag...men tror de är hos grannarna och bankar just nu så dröjer nog en stund till!
Fortfarande sjukstuga här hemma, men verkar i alla fall gå åt rätt håll så förhoppningsvis är lilltjejen bättre snart! ♥
Var länge sen hon hade en sån envis förkylning så antar att det var hennes tur nu. ;-)
Idag vet jag inte vad som händer. Halsen kliar och har fått jobbig hosta men annars är det okey. Maken mår bättre också. Bara halsen som är väldigt slemmig men han är piggare i alla fall. ♥
Får se om han kanske orkar åka och handla lite idag så vi får hem mjölk mm...annars får jag väl dra till konsum...igen. *suck*
Nära men dyrt så har ingen större lust att handla där, men ibland har man inget val.
Utöver detta kommer väl större delen av dagen gå åt till lilltjejen, srn plocka ordning i lägenheten (när de är klara med fönsterbytena), en varm skön dusch och så ska jag nog försöka göra sista presenten till sonen som fyller om en vecka. Ska även se om jag kanske hinner slå in hans paket så är det ingen fara om han råkar se dem! ;-)
Vad ska ni alla göra idag då? Npgra roliga planer i detta ruggiga höstväder?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback