Lill lördag!

God morgon (sen i alla fall 3 ttimmar tillbaka)! ;-)

Snart dags att bege sig till jobbet och idag ber jag om att allt ska gå bra. För de magsmärtorna jag har hjäloer mig inte på något vis! :-(
Men jag är envis och vrång så JAG SKA klara detta! :-P
Men först måste jag få iväg lilltjejen till fritids och idag är hon inte riktigt med på notrrna och är då väldigt seg och långsam! Men då jag är minst lika envis som henne så kommer jag vinna även denna gången! *moahaha*
Sådan moder sådan dotter! I det gär fallet stämmer detta fruktansvärt bra! ;-) *hihihi*
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Så vad har ni alla för er en dag som denna då? Några roliga, spännande eller annorlunda planer? Eller är allt bara som vanligt?  :-)
Ja...jag vet att ni väntar på den där saken jag glömde berätta och som jag sen inte orkade berätta men lovade att göra vid ett annat tillfälle...som ni märkt har inte det tillfället kommit ännu men jag lovar att jag kommer lägga ut den uppdateringen idag!
Hinner tyvärr inte nu då jag måste på toa och sen borsta tänderna innan jag ska till bussen..och måste gå om typ 8min så...
Hej så länge!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback