Lördagen är här!

God morgon!
Somnade som en stock igår kväll och stannade i det läget till 5 imorde när jag vaknade och var då riktigt irriterad på mig själv!
Gick upp och tog en cigg, la mig på soffan och lekte lite med mobilen och lyckades somna om fram till 6.30 när Emilia väckte mig. :-/
Men....på något vis fick jag in henne på rummet och sov vidare till 8! :-D
Känner mig dock fortfarande trött men hade inte tid att sova mer!
Har istället fått en mugg kaffe av min älskade JullanGullan! ♥
Den smakar mumma!!

Och har även slagit in lite paket, då Emilia ska på ett kalas i eftermiddag! :-)

Och nu ska jag fixa frukost och göra mig iordning för min en gång i veckan träning på badhuset. Med andra ird är det snart dags att hoppa på bussen för att simträna! :-D

Efter simningen blir det en snabb tur till stan för att köpa handledsskydd till jobbet (mina handleder verkar behöva detta) och en stegräknare för att se hur många steg jag tar på jobbet och därefter kunna räkna ut hur lång sträcka man faktiskt går på en arbetsdag! *intressant*
Men nu frukost! Och kläder!
Ha det fint så hörs vi säkert av mer sen!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback