Mätt!

Promenaden till centrum för klippning av maken blev just en promenad...och inget annat. De stänger kl 14 och var fullbokade så vi fick återkomma på måndag eller liknande.
Men det gör inget. Vi fick i alla fall en skön promenad tillsammans, utan barn till och med. ♥
Håller fortfarande på och tvättar, men nu är jag i alla fall inne på att tömma Emilias tvättkorg. ;-)
Diskmaskinen går för fullt och vi har ätit mat! *gott*

Och nu är det mest lugnt mellan varven med tvätten. Vilket känns skönt då jag gärna vill känna att det är lite helg också! ;-)
Men sitter och drömmer mig bort lite. Vill så gärna åka till Ullared, har velat dit i så jäkla många år, så nu sittrr jag och försöker på allvar att planera in en resa dit!
Någon gång måste det ju bli min tur och jag känner att nu är det verkligen på tiden! *vill vill vill*

Nä! Nu ska jag försöka bli klar med det sista här hemma, så ska hänga en maskin och fixa matlådor innan det är dags att hänga en ny maskin ich tömma disken! :-)
Önskar er alla en fortsatt bra lördag!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback