Monsterpass!

Då var torsdagen här, vilket innebär ett långt arbetspass på hela 12 timmar. Kommer vara jäkligt trött när jag väl kommer hem ikväll! 

Hade gärna sovit längre nu på morgonen, för extra kraft samling, men idag har de halloweenfest på fritids så måste ta upp Emilia tidigare så jag hinner hjälpa henne att sminka sig lite skrämmande samt få på sig maskeradkläderna!  ♥
Så denna morgon har jag inte mycket tid över för att slappa så blir inte mega långt inlägg, men vi alla överlever det ändå! ;-)
Dock ser jag fram emot arbetsdagen, och hoppas på ett pass (eller två) i kassan. Plus att jag får finbesök till lunchen idag då Theodor och Juliette kommer till jobbet och äter lunch med mig! ♥
Det ska bli mysigt att få fylla på mitt kramförråd lite så där mitt på dagen!  ;-)
Gott att äta ute mat också! :-D
Får försöka få dit maken någon fredag när han är ledig. Han är visst lite avis på barnen för han vill också se mig i arbetskläderna! Så då får han luncha med mig en annan gång då! ;-)
Nä! Är nog dags att avsluta detta så jag kan ta en dusch och göra mig iordning. Är ju trots allt bara 45min kvar tills jag måste väcka Emilia för att leka sminkös en stund! :-D 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback