OMG!!

Visst jag har varit "ledig" idag och hunnit med massor av nödvändiga saker här hemma, och även väldigt roliga MENs jösses vad flickorna har höllt på och tjafsat, om precis allt!
Vem som inte ska röra vad, vem som ska spela dator, vem som förstör osv...
Så har frågat mig själv ett par gånger idag:
"Hur i HELSKOTTA har jag stått ut med att vara hemma mamma i alla dessa år???"
Så...hur tror ni jag löste min irritation och skallebank?
Jo...när maken kom hem från jobbet (och frisören) så bytte jag kläder och rymde fältet snabbt som attans!

Vad tror ni denna utstyrsel innebär? För övrigt så älskar jag verkligen mina fina leggins jag fick av liten i födelsedagspresent!! ♥
De sitter lagom hårt, är mjuka men ändå fasta plus att de är såååå snygga!

Ja precis. Ni har så rätt!
En lång och rejäl powerwalk på en timme blev det för min del! Plus att jag tog en omväg förbi centrum för att handla lite också. :-D

Så nu...ja irritationen är borta, skallebanken är tyvärr kvar. Men den kanske vätska, en dusch och något i magen kan ta bort! *hoppas*


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback