Snart är det kväll...

...här för oss alla!
Den här "eftermiddagen" bara sprang iväg. Men var så himla gött att komma hem och få så underbart fika besök av bästa Malin. Var så länge sen vi sågs nu så det var guld värt att dricka kaffe och töla en stund. :-D
Efter besöket så blev det att träna multiplikationstabeller och förhöra stora dottern på dessa inför morgondagens prov.
Älskade unge...DU KAN detta! Så ta det bara lugnt och tänk ordentligt, utan stress, så kommer det gå finfint! ♥♥♥
Efter läxförhör så valde jag att utnyttja mitt eba presentkort. Och jag skojar inte när jag säger att deb rygg och axel massagen var GUDOMLIG! Tack hjärtat mitt! ♥♥♥
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Resten av kvällen gick av farten. Har fått liten klar för natten, nu ligger hon i sängen, och fått mig en varm och avkopplande dusch! *så härligt*
Och nu sitter jag i soffan med min kvällsmacka och ett glas mjölk och skriver till er i väntan på att maken ska komma hit så vi kan se något avsnitt av "The Big Bang Theory" och få oss lite härliga skratt innan det är dags att krypa ner i sängen för att ladda upp med ordentlig energi inför morgondagens 12 timmars pass på "jobbet". :-/
Kommer säkert känna mig som en zombie när jag kommer hem! :-P
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Så mina kära läsare...med detta säger jag nu god natt och hoppas ni haft en riktigt bra dag och får en bra kväll!
☆★God Night & Sweet Dreams★☆

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback