Söndag!

Skrev inte mycket igår. Tiden räckte inte riktigt till vilket lätt händer ibland. ;-)
Men efter många om och men kom vi iväg för att handla då Juliette fick hjälp av sina vänner med det sista färgandet av håret. :-D
Så nu har vår dotter mörklila slingor! :-D
Hon är så fin så! ♥

När kvällen väl kom blev det filmmys med älsklingen och vi såg "Edge of Tomorrow". Riktigt bra film även om jag slumrade till med jämna mellanrum. ;-)
Faktiskt lite jobbigt att vara så trött hela tiden, men förhoppningsvis går det över så småningom! *hoppas*

Den här morgonen har vi spenderat med familjefrukost och sen tog jag en lång skön dusch! Nu är vi alla klädda och klara och bara väntar på att klockan ska bli efter 11 så vi kan åka iväg på vår efterlängtade bio!
Nu är det en vecka sen vi köpte biljetterna och vi har alla längtat massor!

Dock var det svårt att hitta en film för alla så vi kunde gå tillsammans så vi får dela lite på oss.
Så Emilia och maken ska se på "Draktränaren 2"...

...medans jag, Juliette och Theodor ska se på "Pojken med guldbyxorna".

Ser fram emot detta jätte mycket då det var ett tag sen vi gjorde något roligt!
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Oj! Nu brakade ett krig ut här hemma...som vanligt när man ska göra något. *suck*
Ska se om jag kan reparera detta eller om det blir att strunta i allting...
Så jag ska avsluta och se om jag kan laga detta eller inte...så önskar er en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback