Söndags kväll!

Nu är kvällen här och allt är typ tillbaka till det normala. Theodor är åter hemma från sin övernattning hos faster för ett dagsbesök hos farföräldrarna med pappan och brodern. ♥
Här hemma ligger nu tjejerna för natten efter en okey eftermuddag som lilltjejen spenderat i soffan med att spela sims 3.

Hon har inte orkat så mycket mer på eftermiddagen då hon fryser, är snorig och tät i näsan om vartannat, är också hängig och klagar på magvärk, magvärk hade hon tydligen redan inatt därav hennes svårigheter att sova ordentligt.
Så tog tempen på henne innan kvällsbadet och termometern visar 38.6, detta borde väl vara feber på ett barn som har en normal kroppstemperatur på bara 36.4???
Min stackars lilla tjej! ♥

Vi andra har spenderat kvällen på olika håll. Sonen sitter vid datorn sen han kom hem, maken gör samma sak...han spelar W.O.T, ett spel jag djälv inte förstår mig på...hahaha...men egentligen förstår jag mig inte på något spel. :-P

Och ja...medans killarna roat sig vid datorerna så har jag och stora dottern roat oss med en omgång Monopol! Eller ja...jag har roat mig, hon har mest kallat mig dum och sagt att hin hatar mig (i själva spelet-inte verkligheten) då hon förlorar. *hahaha* ♥

Ja ni...inte lätt att vara barn! :-P
Nu ska jag själv försöka peta i mig något ätbart och kanske se om det går något sevärt på tv innan det är dags för sängen, måste ju samla på mig ordentligt med krafter inför den kommande veckan med jobb, koll av våtutrymmen, tömning av fönster och flyttning av möbler inför byte av alla fönster och sen kommer även veckohandling, matsedels planering, en ny övernattning av lilltjejens konois samt en middag med vänner! *sweet*


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback