Bebis :-)

Har varit på sjukhuset och hälsat på fina lilla Rebecca med nyblivna föräldrar. En sååå bedårande liten tjej! ♥
Så nu har jag även lämnat presenten och kortet jag fick lite panik med igår. Det mesta var ju klart men det var inte ihopsatt eller inslaget.
Men jag lyckades med det också! ;-)






Så allt började med en korg och en fin gammal kåldocka från 90-talet. Jösses vad dockan är söt! ;-)
Sen fylldes den med hårborste, kam, super-baby haklapp, nappar, napphållare, baseball jacka och även ett hudvårdsset (som jag tyvärr glömde fota i all förvirrning).
Utöver detta stoppade jag även i massa fina saker från Lundmyr Of Sweden, de har absolut de finaste baby produkterna! Därifrån blev det en sovpåse, en snuttefilt med skallra, body, mössa, strumpor, nappflaskor och så en blöjpåse (i denna ligger några kom-igång blöjor i nästa storlek)

Resultatet blev en rätt så fylld babykorg! :-D
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Men ett kort måste man ju ge också. Så gjorde ett eget och skrev en liten dikt inuti. ♥

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Så ett färdigt resultat när allt var inslaget och klart! Själv är jag ganska nöjd och de nyblivna föräldrarna gillade presenten riktigt mycket. Och det är det enda som faktiskt betyder något. :-D

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Så en lång mysig stund med gratulationer, kramar och massor av bebis snosande för min del fick vi på sjukhuset.
Alla mina tre barn var jätte glada och alla höll i henne med beundran i blicken...eller ja...nästan alla!
Stackars Theodor såg så himla äcklad ut, lilla Rebecca har ju livmodersfett kvar i huvudet och han mådde lite illa av detta och hans min var oslagbar! Hahahaha!
Vi skrattade allihopa åt honom och jag själv skrattar fortfarande när jag ser bilden och när jag tänker på det.
Hahahaha!

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Så Claes och Sandra....Än en gång ett stoooort GRATTIS till ert underbara lilla flickebarn! Och tack för att vi fick komma så nära inpå! ♥
Alla lyckoönskningar till er än en gång!
Kram kram ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback