Fredag och snart helg!

God morgon!
Orkade inte skriva mer igår. Men hade nog lika gärna kunnat göra det då det tog mig över 2,5 timmar att lyckas somna. *suck*
Men men...lilltjejen fick sina smutskläder tvättade, förrådet tömdes och jag fixade med disk, lunch och lite små plock hemma. Resten av tiden spenderade jag på soffan! :-/
Idag skulle jag egentligen simma med svärmor, med då Anticimex kommer vid 10 plus att vi ska veckohandla och jag ska på en intervju nere på pekås (rud) så räcker inte förmiddagens timmar till så simma får vi göra imorgon istället.
Ja..intervjun...fick inte praktik på ica så läraren ringde och sa att jag skulle presentera mig på pekås innan kl 12 idag.
*håller en tumme*
Nu ska jag hjälpa mina barn men önskar er en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback