God morgon..

Har varit vaken ett par timmar och bara längtat efter att familjen ska vakna då jag inte kan göra någon nytta så länge se sover. ;-)
Idag har jag en hel del på schemat, men allt brukar gå på automatik så misstänker att det inte kommer ta alltför lång tid.
Det ska bakas en tårta och en smörgåstårta ska fyllas och förberedas, på det viset har jag bara dekorationsarbetet kvar imorgon efter skolan. :-D
Sen ska jag nog städa lite också. Inte för att det direkt ser ut att behövas men har inte gjort så mycket av detta denna veckan och det ska städas minst en gång i veckan!
Hoppas på att få lite tid över för att ge mig själv lite fotvård, för nu värker den ofta igen. Och sen kanske lite manikyr och hoppas jag inte skakar för mycket! Blir så jäkla kladdigt då! ;-)
Annars blir det rätt lugnt. Maken ska till stan och barnen blir hemma med mig. Ska se till att packa alla skolväskor också så slipper barnen tänka på det själva imorgon då jag åker redan när de går upp.
Vad ska ni göra för kul denna söndag då? Dela gärna med er och skriv lite kommentarer. :-P
Nä...nu dricka kaffe innan jag fixar frukost för alla är nu vakna! :-D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback