Känner mig fri! ;-)

God morgon på er!
Den här morgonen har gått fort, men trots det så är det faktiskt fortfarande morgon så hela dagen återstår! :-D
Jag har hunnit med sååå mycket. Fått alla barnen klara för skolan och rättat sonens mattetal samt gått igenom dem med honom en extra gång inför dagens matteprov.
Senbhar jag skrivit klart, det som går, alla mina påbörjade arbeten i skolan. Alla är även renskrivna och de som går är nu inskickade! :-D
Vilket faktiskt innebär att jag kan ta helg nu! Jag har inget mer att skriva och inga nya arbeten igång så jag är verkligen ledig, ledig, ledig!
Med abdra ord så har dessa tre veckors hårda arbete (med 10-12 timmars studier varje dag) lönat sig! *känner mig fri och glad*
Nu får jag bara hoppas att de är godkända också. Annars får jag helt enkelt sätta mig och gå igenom dem en gång till för att lägga till mer information och se till att de blir bättre. Men jag är själv ganska nöjd och mitt mål är att bli godkänt och klara utbildningen. Och det tror jag faktiskt är möjligt. Förut kändes det omöjligt...men inte nu längre. :-D
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Så nu ska jag ta ett mellanmål och få mig klar för dagen...sitter fortfarande i pyjamasen liksom. ;-)
Sen måste jag skriva ett litet brev till intervjun imorgon, inför min APL plats och försöka få ut den på papper. Allt för att vara klar innan bästa Claes och Sandra kommer med fina lilla Rebecca ♥
Önskar er alla en finfin dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback