Lördags morgon

God Morgon på er!
Här är näsan fortfarande jobbig och huvudet känns inget bättre. :-(
Jag brukar sällan bli sjuk...och när jag blir sjuk så brukar jag inte känna av det så här, flrutom en envis hosta och sömnlösa nätter. Men de är jag van vid, det är jag inte vid detta.

Men får försöka piggna till idag så börjar med kaffe.
Sen får det bli frukost och fixa med tjejernas hår mm för idag ska vi på dop för söta lilla Molly! ♥

Sen kommer min älskade Syster Yster idag också! *härligt*
Och så får jag väl se till att bädda fler sovplatser och självklart städa klart dotterns rum. *blää*

Annars hoppas jag på en lugn dag och mycket vila. Men innan det blir för mycket av detta ska det lagas mat också då. Tror familjen vill slippa svälta. :-P
Önskar er alla en härlig lördag. Och njut av solen! :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback