Ont!

Varit en lång dag! Började skolan kl 9, och tillbringade all skoltid med olika typer av matte beräkningar inom handle för att lära oss beräkna moms, förtjänst mm...
Var tillbaka hemma ca 14.20 och har sedan dess suttit och renskrivit på ett arbete. Och jösses vilken skallebank jag har nu. Gav precis upp och då har jag bafa renskrivit t.om uppgift 3...av 11. *suck*
Det som stör mig mest med detta är att mitt arbete verkade litet och kort...men har redan förbrukat typ 8-9 sidor, datorskrivna! Jag vill verkligen inte veta vart detta slutar. Samtidigt som jag bara vill bli klar med det nu för en granskning och sen inskickning till lärarna! *pust*
Så kanske ska ta den sista timmen innan kvällsbestyren med lilltjejen och hoppas jag hinner skriva klart allting??? Det vore sååå skönt samtidigt som jag känner att jag borde ge mig nu!
Jaja. Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag hittills?
Hej för mig så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback