Såååå trött nu!

Oj vad denna dagen har gått i ett! Och då hann jag ändå inte med allting som jag ville göra. :-/
Men men...familjen fick frukost. Smörgåstårtan är fylld och förberedd. Den andra tårtan är helt klar i kylen. Gjort två maträtter inkl ca 7 matlådor. Fikat med Malin. Bakat stora choklafmuffins och gjort gkasscreme till dessa som ska kletas på...var meningen att jag skulle bjuda på dem imorgon...men blev bara 12 och med lärarna är vi typ 15 om alla är där så nu vet jag inte hur jag ska göra??? :'(
Men men...får se hur jag gör...antingen om jag chansar eller så får det vara....
Srn har hela lägenheten städats trots att det egentligen inte behövdes och mitt i allt detta har vi hunnit fika med fina Claes och hans lilla familj.
Har öven ätit kvällsmat (äntligen), fått mig en lång och härlig dusch samt egenvård i form av fotvård, manikyr och pedikyr! *så underbart*
Nu slår familjen in lite paket i sista minuten och själv sitter jag i soffan och väntar på att nagellacket ska torka så jag kan krypa till säng!
Så har hunnit med mycket idag, vilket också känns i rygg och nacke just nu. Tyvärr hann vi inte åka och hälsa på äldsta sonen då tårta nr 2 strulade och inte gjorde som jag ville först. :-/
Märktes när jag pratade med honom, andra gången, att han var jätte besviken. :'(
Så nästa helg ska vi åka dit oavsett för att hälsa på en längre stund. Funderar då även på att baka något smarrigt och ta med för att lverraska honom lite. Tycker inte om när tiden inte räcker till så jag kan finnas där för barnen. ♥Älskar och saknar dig vännen! ♥
Nä...nu ska jag se på tv en stund i väntan på att familjen ska bli klar och sen disskutera hur morgonen ska se ut så jag vet när jag ska ställa klockan. Sen får det allt bli natten för min del! Hoppas ni alla haft en riktigr bra dag och att ni får sova så gott!
(Är det många stavfel skyller jag på min trötthet, brådska och denna eviga t9 som gör lite som den vill) :-P
★☆★☆★☆Natti Natti☆★☆★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback