Snart kväll...

Jösses vad den här dagen gick fort! Morgonen spenderades med att få barnen klara för skolan och få i mig kaffe. Sen var det frukist för min del, limma kartong, dusch och kläder för att sen påbörja lite pyssel till lördagens dop.
Sen var klockan jätte mycket så fick slänga ner sakerna i väskan och springa till bussen för att möta två kurskamrater för att plugga tillsammans. Fem timmar tillbringade vi i mitt i city och då hann jag slriva klart ett arbete. Sen hann jag renskriva 1,5 arbete samt äta och fika plus rita två skisser över mitt i city (en per kurskamrat).
Tog bussen hem och har precis skrivit rent andra halvan och ska nu limma ett lager till på kartongen innan vi åker och veckohandlar! *sliten nu*
Har ni haft en bra dag?
Hej så länge ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback