Trött jag blir...

....på mig själv ibland!
Blev en snabb korv med bröd i magen och en mugg kaffe. Disk och sopor är dock kvar då jag satte mig vid datorn igen och fixade de där små sakerna i mitt arbete och nu...nu är det äntligen inlämnat! :-)
Känner mig sååå nöjd över mig själv och väntar nu med spänning på att det ska bli rättat så jag får veta vad lärarna tycker och kanske få ett betyg på det! *spännande och nervöst*
Så eftersom jag pluggat hela 11 timmar idag borde jag kunna ta det lite lugnare imorgon...men känns som om lågan brinner för fullt så skulle gärna vilka få de sista två startade uppgifterna helt klara för inskickning så kan man släppa allt detta och då lägga all energi på de nya uppgifterna som garanterat kommer imorgon och på onsdag! ;-)
Nu såger jag i alla fall god natt och hoppas ni alla får sova såååå gott inatt med fin fina drömmar! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback