Vill sova...

Som vanligt vaknar jag tidigt utan någon direkt anledning. Förstår inte vad det är som stör min sömn nu!?
För vet jag att det var all stress och oro som fanns runt mig men detta är ju borta nu....
Men men...inget att göra åt saken...förhoppningsvis går det över!
Fördelen är ju att jag får extra mycket tid att vakna till, för mig själv, med en underbar tystnad runt mig. ;-)
Har även haft en chans att föra över barnens månadspengar till deras konton samt ladda på deras mobiler. :-D
☆★☆★☆★☆★☆★☆★★★★★☆
Idag behöver jag inte direkt plugga något då jag skrev klart alla mina arbeten igår och då även skickade in dem.
Jag blev även klar med mitt brev för utskrift samt samlat de andra pappren i en plastficka.
Så bara packa badväskan kvar innan jag väcker barnen sen....om två timmar! *hahaha*
Sen kommer förmiddagen gå åt till att simträna några längder och göra mig iordning innan jag drar till Ica i Välsviken för en intervju. Så håll gärna er tumme extra hårt för mig mellan 11-11.30, för jag vill gärna att intervjun ska gå bra så jag får göra min APL hos dem! *hoppas*
Men visst är jag nervös...det är jag alltid inför nya saker! ;-)
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Efter simning och intervju har jag faktiskt inte så mycket att göra så ska nog ladda skruvdragaren för att sen städa lite hemma. Senare i em/kväll blir det att åka och handla lite inför helgen och måndagen!
Har fortfarande beslutsångest mdd vad jag ska bjuda på...och smörgåstårta är jag inget sugen på längre och egentligen inte vanlig tårta heller...men då man har drop-in och inte vet om någon kommer så vill man varken ha för mycket eller för lite!
Jag hoppas i alla fall ni alla får en riktigt bra dag och jobbar hårt..för nu är det fredag och alldeles strax helg för många av er! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback