Dop!

Idag var det dop för en liten tjej vid namn Rebecca! ❤ 

Hon är dotter till min absolut bästa killkompis Clars och nu min och sonens guddotter.
Har haft gott om tid på mig att fixa med presenter och tårtor, då jag fick äran att göra dessa.
Slitit som ett djur och många svordomar blev det. Men slutresultatet var helt okey trots allt. Extra glad blev jag när folk kom fram och gav mig beröm för de superfina och goda tårtorna! 😍
Och har ju planerat och förberett det mesta länge och det känns nu skönt att kunna dela med mig av bilder mm. 
Det här ovan var doppresenterna. Hon fick en till, men har tyvärr ingen bild på den ännu. 
Sen ska hon få en ram till doptavlan samt en tavellist att ställa allting på. Men de hamn jag inte få klara i tid då jag aldrig tog mig ivägför att inhandla det sista jag behövde. ❤👀
Men de kommer så snart jag hinner. 😃
Och här kommer tårtorna jag gjorde också då!
Ja..det var allt för denna gången. Hoppas blogglusten kommer tillbaka snart så ni får lite mer att läsa! 😂😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback