God Morgon

Sitter nu här och dricker morgonkaffe och tar en morgoncigg och bara njuter av tystnaden då alla andra sover. 😊

Idag är det fredag! Snart är det helg och ledigt! Det ska bli så skönt för efter denna veckan är jag riktigt trött i kroppen. Men bäst av allt ör ju faktiskt att dagen D är här! 😆
Om mindre än 12 timmar sitter jag på bussen till stan med granntjejerna för en rolig kväll med vårt efterlängtade biobesök med "Fifty Shades Of Grey"! 🎆🎬👍✌
Och efter bion blir det något uteställe för eftersnack och drink så klart! 😆🍹🍸
Men först ska jag göra mig iordning, packa klart, åka och jobba, veckohandla, packa in varor, äta något, fräscha till mig och göra mig "vacker" och byta kläder samt packa handväskan innan bussen går 17.20! 
Det ska gå men det kommer bli ett pressat schema efter jobbet då jag slutar 14.30 och har en del att fixa med innan som ni ser ovan! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jösses vad jag längtar! 
Ja...det är min dag. Vad ska ni hitta på denna fredag då? Något roligt inplanerat?
Men nu ska jag gå och fräscha upp ansiktet lite så jag kanske vaknar till ordentligt. Känner mig trött och lite kallt ansiktsvad brukar få mig att vakna ordentligt. 😜
Så dags att avsluta och önska er alla en toppen härlig fredag! ❤ 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback