God morgon!

Nyss vaknat så fick typ sovmorgon idag med. Eftersom jag normalt vaknar mellan 4.00-5.00 så är efter 7 lätt sovmorgon. Fast inget mer sömn trots allt eftersom det krävs att jag somnar sent för att sova så "länge". Inatt somnade jag först vid 2-tiden. 😜

Men det gör inte så mycket. Ingen annan är vaken ännu och personligen tycker jag att det är riktigt skönt att få en stund för mig själv på morgonen. I tystnad. I ensamheten. Innan barnens vardagliga "tjat" börjar. ❤😜
Så snart blir det lite kaffe att avnjuta indenna tystnad! 😆
Idag blir det en väldigt lugn dag. David kommer äntligen hem på besök. Har inte haft honom hemma sen juldagen. 😯
Saknar honom massor! ❤
Annars har vi inga direkta planer. Vilket är lite skönt efter alla kalas vi haft den sista veckan! 😄
Jag hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback