Idag...

...är det inte min dag alls! *suck*

Det räcker inte med en värkande svanskota utan ska dumpa och få magsmärtor "from hell" på det. 😠
Var verkligen så illa att jag fick åka hem. Magen värker så illa att jag inte kan stå eller sitta. Allting strålar bak i ryggen och jag viker mig dubbelt av smärta. Plus ett extremt illamående som pricken över i. Så min lunch slutade med en ipren, hälften av maten fick jag kasta, magsmärtor och kräkningar. Så åkte hem trots underskott av personal. 😕
Tack gode gud att pojkarnas pappa inte hade mycket jobb. Han var snäll och körde hem mig. Vet inte hur jag skulle ha tagit mig till bussen eller hem. 
Så nu ligger jag på soffan med tårar i ögonen och bara längtar efter att det ska släppa så pass mycket att jag kan vara lite normal och kanske äta något litet. ..lite senare. 
Jag hoppas verkligen att ni alla har en bättre dag än mig. För den här dagen hade jag lätt kunnat hoppa över!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback