Lång natt!

Har vaknat från och till hela natten lång så känns inte direkt som om man sovit alls. Allt pga att svanskotan värker hela tiden. Ligger inget skönt, kan knappt sitta eller böja mig. 😕

Det kommer bli en väldigt seg dag på jobbet känner jag och mötet som kommer ta runt 1,5 timme kommer inte vara bekvämt någonstans. Inte heller bussresornas guppande. 😵
Men bara att bita ihop och sen försöka googla och se om man kan göra något för att lindra smärtan. Vet inte om ipren kanske funkar eller voltaren gel så jag kan smörja mig? 
Jag hoppas ni alla sovit gott och är pigga och utvilade ingör denna nya arbetsvecka. ☺
Min dag kommer bli full med "flackande". Ska göra mig iordning och få lilltjejen klar. Sen åka till jobbet för att kontrollera brödleveranserna, rensa hyllorna, fylla på med nytt bröd, semlor och bakelser för att sen prissänka ev äldre bröd för att avsluta det hela med att lägga en ny brödorder inför imorgon.
Sen mpste jag ta bussen till stan för stormöte på soc med Mölnbacka, handläggare, David, hans pappa samt BUP.
När det är klart är det bussen tillbaka till jobbet för att käka lunch och jobba tills jag slutar och tar bussen hem för att möta lilltjejen, gå hem och avsluta den "fria tiden" med fika tillsammans med svärmor! ❤
Sen är det kväll och dags för läxor, kvällsmat och alla andra bestyr. 😷
Vad händer för er idag då?
Nä  dags att koncentrera mig på kaffet så jag blir klar innan liten kommer upp! Hej svejs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback