Långpass!

Då var dagen här. Den längsta och tuffaste dagen på hela veckan! 

Så egentligen hoppas jag på att det finns att göra så man slipper bli rastlös...då går tiden mycket fortare. Eller ja...rastlös blir man aldrig på jobbet egentligen då det alltid finns att göra. Men tror ni förstår hur jag menar. 😉
Det är inte långt kvar tills vi måste gå och jag måste fortfarande äta frukost och bestämma/packa min lunchkasse. Kommer vara hungrigare idag så behöver mer med mig..men har beslutsångest på vad...som vanligt. 😕
Maken blev ledig idag, för att söka jobb, så Emilia behöver inte sova hos svärmor och jag kan vara med på hela stängningen. Vilket är mycket positivt då jag verkligen behöver lära mig detta bättre...har inte varit med så många gånger ännu. 👍
På lunchen idag ska jag passa på att handla lite också, vi har några riktigt bra erbjudanden så lika bra att passa på då man kan spara lite pengar på det viset. 
Och ikväll lär jag stupa i säng och sova som en stock! 😴 
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Och sen är det bara att se framåt och tänka positivt. Nu är det bara EN ynka dag kvar tills jag sitter i biosalongen!
Så länge som jag väntat och längtat efter denna filmen. Och nu sprätter det i hela kroppen...som om det vore julafton! 😜
En ynka liten dag till...måtte den gå fort! 😆
Nä! Nu måste jag bestämma vad jag ska äta på jobbet ich bli klar. Snart dags att gå ju! 😕
Ni får ha en fin dag allihopa så hörs vi säkert senare!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback