Mötet.

Då var mötet slut. Tog inte 1,5 timme som de räknat med utan bara ca 50min. Så kom lagom till torget till bussen. 

Så nu sitter jag och "ömmar" igen. Mycket folk så kan inte direkt bre ut mig heller, så gissa om det är skönt att det är en rätt kort bussresa i alla fall. 😜
Blir nog chefen glad när jag kommer tillbaka tidigare...var många borta idag så vi var överhopade med arbete så han tyckte det var en dålig dag för mitt möte och så klart min svanskota...men inte mycket jag kan göra åt det. Jag jobbar så gott jag kan och har inget dåligt samvete över det. Jag kunde ju sjukanmält mig...min envis som jag är så slitet jag ändå! 😆😂😁😀☺😊😃😄😅😉😜
Så hinner nog fixa lite med brödet nu innan lunchen i alla fall. Men är riktigt hungrig då jag inte hann äta mellannål, så längtar tills klockan slår 12!  🍴🍴🍴🍴
Hej på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback