NU...

...får/kan jag ta helg! *äntligen*

Har jobbat, var väldigt varierande idag vilket var skönt och roligt! 😆
Sen efter så handlade jag lite billigt innan maken och lilla dottern kom och hämtade mig för en storhandling nere på Ica. Kändes jäkligt skönt att handla såååå mycket mat och grejor, så vi klarar oss väldigt, väldigt länge för under 1500kr! 😆😆😆
Detta mest för att jag inte köper cigg längre utan rullar själv. Luktar pyton, smaken är ovan MEN med tanke på hur mycket pengar vi sparar på det så är det lätt värt det! 😉
Sen var det raka spåret hem för att packa in alla varor och så fixa mellanmål till liten. Hon fick toast idag...nu blir jag också hungrig! 😜
Direkt när det var klart så mätte jag lilltjejen och meddelade lilla mamsen resultatet. Och som jag trodde så funkar inte den storleken som hon borde ha då hon är så fruktansvärt smal. ☺
Sen blev det att färga Juliettes hår brunt. Så här såg hon ut innan: OBS! Från början var slingorna lila....😂😂
Och så här efter:
Tyvärr så var färgen jag köpte såååå kass. Den täcker jätte dåligt så hennes gröna slingor lyser igenom. Så måste köpa en ny färg och göra om det på henne...om hon inte överväger rött istället som jag har en över här hemma. 😉
Vi får se vad hon beslutar sig för! 😆
Resten av eftermiddagen har jag spenderat med Theodor och hjälot honom sortera all reklam han dka dela ut i helgen. Det var 12 reklamblaf och en jäkla massa jobb då hans distrikt ligger på lite mer än 400 hushåll. 😅
Men nu är vi klara och han är så glad få han förra gången satt i ca 6 timmar och idag var vi klara på ca 2! 😃
Och ni...så här snygg ser man ut när man är klar! 😂😂😂😂😂
Och nu...ja, jag uppdaterar er och ska alldeles strax ha fredagsmys med familjen. Är väldigt trött nu så får se om vi kan hitta någon trevlig film att se på. ☺
Och jag hade ju lovat er en efterbild på min hårfärgning som jag gjorde i onsdags. Så här kommer den...
Bättre sent än inte alls! 😜
Är mycket nöjd. Denna gången blev det röda mer rött...men fortfarande mörkare än vad jag egentligen vill ha. Men men...det får gå!
Lite synd bara att jag blrjar bli väldugt sugen pp blont med rosa underhår igen...soeciellt då det nu är rött i håret och efter vad jag har förstått så är det omöjligt att få bort de röda pigmenten. 😣
Men vi får se hur det blir framöver...någon lösning kanske man hittar! 😆
Nä! Det var allt för mig. Nu ska jag bänka mig i soffan med en helkväll där innan sovdags! 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback