Oj Oj Oj

Redan kväll och jag som vill ha mer helg! Mer tid med familjen! ❤ 

Men oavsett så har vi haft en riktigt bra dag tillsammans med massor av roligheter. Och det gör mig extra glad när vardagen är så tung just nu. 😊
Vi avslutade kvällen med Nachos och jösses vad gott det var. Tyvärr var inte Juliette med och på då hon är på Drop-In gympa varje slbdag mellan 18-20, så hon får äta när hon kommer hem! ❤ 
Och allt är typ klart. Sista blöta tvätten går i torktumlaren. Emilias rena kläder är vikta och inlagda i garderoben. Hennes rum är städat ich hon har duschat, ätit, borstat tänderna ich hört godnatt saga. Och ja..nu sover hon som en stock! 😴
Själv har jag hunnit duscha, lacka naglarna och noppra ögonbrynen. *gött*
Skulle behöva fixa mina fötter igen också. Men det dår nog vänta till en annan dag dör min svanskota gör så förbannat ont så fort jag rör mig. Så ont att jag nästan vill gråta. Så det kommer bli en tung dag på jobbet imorgon. Och bussresan kommer nig inte vara en lek! 😕
Så nu hoppas jag verkligen att jag inte skadat mig för illa så det gör ont länge. Utan hoppas det går lver snabbt! *suck*
Men nu...nu en cigg och vara ta det lugnt i väntan på att Juliette kommer hem. Sen ska jag glo lite på tv...eller dator...så man slipper all jävla reklam. 😜
Och sen blir det sängen och god natt för mig också! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback