Tiden räckte...

...inte riktigt till igår. Jobbade, hade möte med chefen, men blev ändå inte klara, åkte på utvecklingssamtal för Juliette.

Det går bra för henne. Hon är duktig och väldigt skötsam. Lite svårt för engelska (enligt henne själv jättesvårt) men inte för svårt då hon klarar kraven för att vara godkänd. 😆
Älskade unge! Du behöver bara tänka positivt. För du klarar mer än vad du själv tror! Är så stolt över dig! ❤
Efter samtalet blev det till Fagott för att hämta ett par vingar och ett trollspö hos en tjej som hade lagt ut på bortskänkes. Emilia blev så glad nör hon fick dem när jag kon till bilen! 😆
Väl hemma var klockan redan närmare 18. Så blev lite små prat och sen var det dags för kvällsbestyr, en dusch, varma mackor och lite C.S.I innan sängen. 
Sen var dagen liksom slut. 😕
Somnade som en stock och sov rejält nästan hela natten. Men jösses vad trött jag var när klockan ringde i morse...och fortfarande är. Så får bli kaffe så man vaknar till ordentligt innan det är dags för frukost och väcka liten för att åka iväg till en ny arbetsdag!
På jobbet idag blir det en hel del tid för möten. Ska börja med att plocka brödet, sen ska chefen och jag avsluta vårt möte. Efter det blir det för mig att jobba med de 2 punkterna i min pärm som jag får fixa själv med hjälp av google och sen (om det finns tid kvar) jobba till lunchen och efter lunch har jag uppföljningsmöte med min lärare för att kolla vad jag kan och för att få nya punkter i pärmen att arbeta med tills nästa gång. 😊
Efter detta blir det att jobba. Fram tills jag slutar. Idag slutar jag redan kl 16 för jag måste med Theodor på ett möte på Lamberget. Han ska på..hmm...typ en jobbintervju.
Han vill börja jobba för att tjäna lite extra pengar. Han sparar och sparar men den där datorn känns så långt borta för honom. Samtidigt som han gärna vill göra annat också och inte bara spara allting, som han gör nu.
Sen blir det hem för att läsa läxor med liten, fixa lite hemma och idag måste jag försöka få ihop den sista planeringen inför lov och andra viktiga saker. Men allt hänger på hur många minuter chefen kan avvara åt mig. 😜
Men nu..kaffe!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback