Usch...

...vad den här dagen gick fort då! 😦

Det är redan kväll och snart dags att krypa till sängs för att orka med morgondagen...är trött men har samtidigt ingen lust att lägga mig så tidigt. 
Börjar bli riktigt tröttsamt och teåkigt att gå upp 5 och lägga sig vid 21-21.30. Har ingen tid över för roliga saker. Varken pyssel, barnen eller förhållandet. 😢
Och de kommande två veckorna har jag en massa möten, praktiken, fixande med barnen för att få sportlovet att gå ihop...*suck*
Börjar ju förstå varför man får så jäkla ont o magen stup i kvarten....sönderstressad...hörde jag någon nämna...hmm...inte jag inte...eller? 😜😜😜
Jaja..nu få äldsta dottern klar för natten och i säng innan det får bli att svida om till pyjamasen och se om det finns bågot vettigt på tv:n att glo på under täcket i sängen...läs somna till! 😉
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra kväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback