Var så himla...

...trött nör jag kom hem igår så orkade inte skriva. Trots min nedstämdhet gick arbetsdagen bra. Enligt chefen hade jag taggarna utåt lite (innebär inte lika tålig) men det var förstående med tanke på omständigheterna. Plus att jag var det för mig själv och aldrig emot kunderna. 😆

Älskling hämtade mig då jag får vänta så jäkla länge på bussen annars. ❤
När jag kommer hem möts jag av detta, när man tittar in till sonen för att säga hej:
Hahaha 😂 😂 😂😂
Han har att göra han med ett distrikt på 3 gatuadresser med ca 415 hushåll!
STOLT!!!! ❤ 
Blev inte mycket gjort hemma. En kvällsmat, en glass, planering med maken och ner i sängen 
Sov bättre inatt, men inte helt bra. Men det kommer väl. 
Snart dags att åka till jobbet för sista arbetsdagen denna veckan, sen hämtar älskling upp mig så drar vi och handlar direkt. Sen...sen är det HELG! 😃
Den ska jag tillbringa med familjen och ha det så mysigt vi bara kan! ❤  

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det som inte dödar det härdar. Det är mitt måtto just nu. Å håller med att de senaste åren varit vidriga. Men oftast har det blivit bättre i slutändan. ☺ Ha en bra helg. Kram

Svar: Mitt motto också. Men skönt att "gnälla av" sig lite mellan varven och slippa hålla skenet uppe. Trevlig helg tillbaka :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback