Allt klart!

Väntan var lång, enligt mitt trötta huvud, men till slut fick jag kaffe! 😆

Så vi har firat maken med denna enkla, men goda, ambrosiatårta och mer paket....så klart!
Ett presentkort till på Stadium fick han! :-)
Sen var det disk, töl med svärmor och efter detta vlev det en kort slappartid innan jag dukade fram till fredagsmys! 😁
Kvällens mys bestod av filmen Monster House med olika snacks och cola. 
Till detta bjöd jag öven på den kommande Marabou nyheten Japp! :-)
Den kommer i butik v.7...men redan idag kan man köpa den hos Hemmakväll! :-)
Vet ärligt talat inte om jag tycker den är någon höjdare. Smakar varken japp eller marabou...enligt mig. Men får äta den mer och sen får vi se. 😜
Sen natta vi lilltjejen och jag hjälpte de större barnen att slå in sina presenter till henne. Och nu är äntligen alla paket färdig ibslagna och väntar. 😃
Sen har jag vispat den vita chokladfluffen, som jag ska fylla hennes tårta med imorgon.
Och för första gången så lyckades jag! 😃
Förut misslyckades jag med själva vispningen så har aldrig egentligen vågat prova att göra fluff själv. Men nu tänkte jag att det verkligen är på tiden... Och hade garderat mig genom att köpa mer vit choklad och grädde idag när vi handlade ifall det skulle gå åt skogen så hade jag kunnat börja om från noll i alla fall en gång! 😛
Och efter detta blev det att köra igång diskmaskinen och sen "pyssla".
Kvällens pyssel bestod av att fylla Emilias klubbblomma. 
Bästa Malin pysslade denna förra året i present och kläckte så klart: "Nästa år när du fyller år så kommer det växa ut nya klubbor eftersom detta är en magisk klubblomma!" Som svar på Emilias fråga om vad man gör när klubborna är slut. 😂😂😂😂
Så då har jag fått vara så snäll och köpa klubbor så jag kunde fylla på den när hon hade somnat! ❤ 
Och nu är jag klar för natten. Ögonen svider och jag är trött så det är välbehövligt med ordentlig sömn innan man ska upp och sjunga med frukostbricka för lilltjejen som fyller hela 8år imorgon! ❤❤❤❤❤
Detta var allt för stunden! ☺


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback