En morgon...

...där man vaknar med en redig huvudvärk är inte en av de bättre mornarna. 😕

Har iof sovit väldigt dåligt inatt. Somnade jätte lätt och rätt tidigt, men vaknade till bpde när maken kom hem och när han väl gick och la sig. Plus att jag vaknade en tredje gång strax efter 4. Gav då upp och la mig på soffan istället och sov i alla fall tills klockan ringde.
Så nu sitter jag här med en rejäl huvudvärk och hoppas att kaffet ska avvärja det värsta. 
Annars får det bli en värktablett efter frukost och hoppas jag mår bättre innan jag kommerntill jobbet, för idag ärndet varulevrrans plus möte med chefen för att jobba i pärmen...med andra ord en rätt stressig dag. 😅
Sen i eftermiddag hoppas jag bussen är i vettig tid så jag kanske hinner hämta mitt paket som kom igår. Det ligger och lockar så fint på konsum. Och så ska jag fika med Malin en snabbis innan kvällsbestyren drar igång. Och sen är det nog sovdags igen för att samla nya krafter!
Men nu är klockan mycket så dags för mig att sluta med detta, få i mig kaffet och frukost och väcka Emilia så vi blir klara i tid. Har ju några inbjudningskort att lämna ut på väg till fritids och bussen. Resterande får jag lov att posta från jobbet sen på någon rast!
Ni får ha en riktigt fin dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback