đŸŽ¶đŸŽ”Firande och sĂ„ngđŸŽ”đŸŽ¶

DĂ„ har vi sjungit och firat Emilia med frukost och massor av paket pĂ„ sĂ€ngen! ❀ 


Min lilla tjej börjar bli sĂ„ stor...fattar inte vart tiden tagit vĂ€gen. Barnen blir Ă€ldre och Ă€ldre medans jag sjĂ€lv inte Ă„ldras alls. 😜
Vi har i alla fall en riktigt nöjd födelsedagstjej hĂ€r hemma.  Alltid lika kul att se deras glada ansikten nĂ€r de öppnar paket, speciellt dĂ„ set inte spelar nĂ„gon roll om det Ă€r dyra eller billiga saker. 😆
Av sin storasyster fick hon ett filmpaket. SĂ„ nu kan hon sjunga och snaska och dricka massa gott! Helst inte pĂ„ samma gĂ„ng kanske. 😜
Av storebror Theodor fick hon sina Ă€lskade ostbĂ„gar och en damm plugg till mobilen. 😃
Av mormor en film och sĂ„ simglasögonen dĂ„! 😀
Av oss och Ă€ven av gammelmorfar fick hon lite pengar. Och sĂ„ biobiljetterna till filmen Vig Hero 6 imorgon som hon valde att se med mig. ❀
Och dessa pengar Àr hon sÄÄÄÄÄ glad över dÄ hon sparat ett bra tag för att kunna köpa en mobiltelefon. (DÄ hennes gick sönder i skolan)
Och nu har hon Ă€ntligen en ny mobil, med massa skal! SĂ„ nu Ă€r hon sĂ„Ă„Ă„Ă„ göad och nöjd. Och dĂ„ har hon Ă€ndĂ„ pengar kvar sĂ„ det Ă€r ett riktigt stort plus i kanten-enligt henne sjĂ€lv! 😆
Sen utöver pengarna och biobiljetterna fick hon massa blandade paket av oss bestĂ„ende av olika uppsĂ€ttningar med klĂ€der, strumpor, smink (tjejprylar), filmer, godis, mer godis, Ă€nnu mer godis och fun loom. 🎁🎁🎁🎁
Och nu ska jag fĂ„ henne att ta bort sitt skrĂ€p frĂ„n köksbordet medans jag tar bort allt presentpapper frĂ„n hennes rum sĂ„ vi andra sen kan Ă€ta frukost. 
SjÀlv ska hon vÀl bada för att inviga sina simglasögon, som hon lÀngtar efter att göra i flera dagar nu, och sen blir det tÄrttillverkning för min del innan vi Äker och Àter lunchen som Emilia sjÀlv valt idag...McDonalds!
SĂ„...önskar er alla en riktigt bra lördag! 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback