Första dagen i år!

Då var man uppe igen efter några timmars sömn. Hade jätte svårt att somna så slutade med att jag gav upp och åt några chokladbitar för att verkligen bara däcka! 😴
Så har pussat min älskling hejdå då han redan åkt till jobbet, satt plattången på uppvärmning och dricker nu mitt morgonkaffe och intar min morgoncigg. 🍵
Ska snart gå ner och klä på mig innan det får bli att ta itu med håret och "få på mig ett vettigt ansikte". 😜
Sen är det nog lagom tid för att äta frukost och göra mig iordning det sista innan jag ska väcka lilltjejen.
Vill önska er alla en riktigt bra dag därute i snöyran. Själv ska jag klä mig varmt innan jag drar till praktiken för att jobba min första dag för i år! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback