God morgon...

...eller ja...god och god går väl att fundera över. Vaknade redan vid 4.30 med magsmärtor "from hell". Jösses vilket obekvämt sätt att vakna på. 😦

Och de har inte direkt gått över. Blivit mildare men inte helt borta så nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska sjukanmäla mig eller inte?
Det gör fortfarande rätt ont när jag står, så lönge jag sitter uppkrupen eller ligger i fosterställning går det bra. Och jag jobbar bara till 12 idag då jag i eftermiddag har möte på Mölnbacka för äldsta sonen...och känner nog lite att jag måste orka pallra mig iväg på detta idag då jag var sjuk förra gången.
Jaja...vi får se hur jag mår om ca 30min när det börjar närma sig att gå! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback