đŸ”God morgon đŸ”

Älskling Ă€r nu pĂ„ vĂ€g till jobbet. Han fick ett paket och pussar nu pĂ„ morgonen. ❀

Lilltjejen Ă€r redan uppe...sĂ„ ingen stillsam morgon hĂ€r inte. 😜
Men det gör inget. Är sĂ„ gött att fĂ„ lite extra tid med henne. Med jobb och alla andra mĂ„sten sĂ„ har man inte sĂ„ mycket tid över för de kĂ€raste jag har. Vilket Ă€r ovanligt, bĂ„de för mig och speciellt för dem, dĂ„ de Ă€r uppvĂ€xta med en mamma som alltid Ă€r hemma och finns till hands precis hela tiden. 😯
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sitter nu med morgonkaffe och ska snart tömma diskmaskinen, packa lunchkassen och sĂ„ mĂ„ste jag klĂ€ mig och liten samt fixa kkart det sista till eftermiddagsfikat till familjen. 🎂
Efter detta Àr det nog dags för ytterklÀder och en promenad till bussen för ett 12 timmars pass pÄ jobbet. Ska bli spÀnnande att se vad man fÄr göra idag, förutom brödleverans och order, som jag ansvarar för varje morgon.
Sen kommer Ă€lskling och hĂ€mtar mig ikvĂ€ll sĂ„ dĂ„ hinner jag fira honom lite till. Lite Ă€r ialla fall bĂ€ttre Ă€n inget. 😆
Mer firande fĂ„r det bli imorgon dĂ„ svĂ€rmor kommer pĂ„ "kalas" för min Ă€lskling! 😆
NĂ€!
Detta duger inte. Dags att sĂ€tta fart hĂ€r hemma! Men önskar er en bra dag och hoppas ni fĂ„r massa nya erfarenheter. 👍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback