Hejsan!

Hade ingen direkt ork eller tid över för att skriva mer igår.

Jag jobbade till 16.30, pratade lite med chefen så kom inte ifrån förrän närmare 16.45.
Tog bussen till stan för en sista minuten present inköp, handling samt inköp av turkrona så jag tar mig till praktiken en månad till i alla fall. 😜
Kom hem vid 18.30, gömde alla presenter, packade upp varor, tog hand om all ren tvätt, fick Emilia klar för natten (fast hon gjorde det mesta själv), vusade maken vad vi köpt till dottern, fixade kvällsmat, åt till gamla avsnitt av C.S.I och sen var det tandborstning och sova! *ZzzzZzzz*
Och nu sitter jag med morgonkaffe och försöker slappna av i kroppen samt piggna till. Är såååå trött idag också. Plus att nacken är väldigt stel och värker lite  jag hoppas det inte är någon större fara för idag ska jag ha ansvar för mejeriet då den ordinarie är ledig. Så en hel arbetsdag i ett kylrym...nu skulle man ha en tunn polotröja att ha under arbetströjan! 
Efter jobbet blir det att posta brev, åka hem, baka kakor till dotterns födelsedag, göra vit chokladfluff, vispa grädde och göra vaniljkräm samt slå in så många presenter jag bara hinner!
Någonstans i detta ska jag fixa kvällsmat och sen är det nog bara att sova för att samla så mycket kraft som möjligt till morgondagen!
Nä!
Nu ska jag avsluta här, slå in en av dotterns presenter, då hon får den några dagar för tidigt så hon faktiskt hinner använda den lite i alla fall! 😉
Lovar att berätta sen vad hon fick! 😆
Sen måste jag ändå göra mig iordning så jag kan väcka dottern 10min tidigare idag då vi måste packa både badkläder och gympakläder!
Ha en fin dag allihopa!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback