Helt slutkörd!

Varit en lång dag, och det känns verkligen nu, sen när jag insåg vad klockan hunnit bli så är jag inte ett dugg förvånad heller. 😜

Började i alla fall dagens måsten med att veckohandla. Passade då även på att köpa present till nyfödda lilla Elin samt till min älskade lilla guddotter. 😆
Väl hemma blev det då självklart att packa in alla varor och "slänga" ihop presenten till Malin till hennes firande idag! 😆
Då hon inte önskade sig något speciellt så fick hon en tårta...gjord av godis!
Fylld med choklad, praliner, kolor, chips, lotter, klubbor och en ramlösa! 😆😆😆
Tur att hon gillade den för jag var allt lite osäker först. Så GRATTIS igen vännen min! ❤ 
När alla presenterna var inslagna och klara så blev det en macka, fixa med disken sen kolla lite på C.S.I innan det var dags för en promenad till Frödingskolan för ett utvecklingssamtal med Theodor och hans mentor.
Som vanligt går hans samtal alldeles utmärkt. Betygen går uppåt hela tiden (då har han ändå redan riktigt bra betyg), han sköter sig, jobbar bra och är en underbar kille att jobba med! ❤
Älskade unge! Jag är så STOLT över dig! Du kommer få hur långt du vill och du kommer klara dig alldeles utmärkt i framtiden! Älskar dig av hela mitt hjärta! ❤ 
Efter detta vart det då en promenad hem, hämta presenten och knalla över för födelsedagsfirande! Fick nutella semla och kaffe! *mumma*
Sen hem, fixa hemmagjord pizza...samtidigt som jag pratade med mamma i telefon. Jösses vad hungrig jag var...men ändå vart jag stoppmätt på nästan ingenting...som vanligt! 😜
Pizzan intog hela familjen i soffan till filmen "Big Hero 6". Jag och Emilia såg ju den i söndags och gillade den så himla mycket att vi valde att se den igen med resten av familjen. Och vi skrattade lika mycket denna gången och familjen skrattade lika mycket de! 😂😂😂😂😂
Sen har jag spenderat resten av kvällen i köket med att göra Emilias tårta inför morgondagens barnkalas. Blev inte riktigt nöjd (som vanligt) då jag tycker allting smälter för fort. Men jag får väl helt enkelt lära mig att spritsa snabbare! 😜
Oavsett vad så är huvudsaken att lilltjejen gillar den och det gör hon. Det är ju Filly tema! 😜
Och nu är jag äntligen klar med allt för idag och diskmaskinen är åter igen igång. Skönt att den stänger av sig själv helt sen när den är färdig, då slipper man sitta uppe och vänta! 😆
För nu vill jag bara krypa ner i sängen och SOVA! Imorgon behövs alla krafter jag kan samla på mig för att roa barnen på kalaset! *fun, fun, fun*
Så med detta säger jag nu God Natt och hoppas att ni alla får sova så gott! 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback