Hemma 😃

DĂ„ har man avverkat den första arbetsdagen för i Ă„r och Ă€r nu hemma. KĂ€nner mig sliten och trött. Men pĂ„ en skönt vis sĂ„ förhoppningsvis har jag lĂ€ttare att somna ikvĂ€ll! 😜

Har varit en riktigt bra dag pĂ„ jobbet som blrjade med mĂ„nga glada ansikten och vĂ€lkommen tillbaka kramar. ❀
Sen hade chefen tid att prata lite sĂ„ tog upp om alla lediga stunder, som jag behöver för möten mm denna mĂ„naden, samt angĂ„ende min förfrĂ„gan om nytt schema. Ledigt fickbjag utan problem. Det nya schemat fick jag ocksĂ„! 😃😆
SÄ nu Àr jag riktigt nöjd!
Sen fick jag massa ansvar idag. SjÀlvklart fick jag i första hand godisvagnen och behövde Àven göra varvet och kolla bakre lagret. Sen fick jag egen telefon och ansvar för kassa 2, vid behov, vilket innebÀr att kassa 1 ringer efter mig nÀr det bildas lÄnga köer.
SĂ„ mellan 9-12 sĂ„ sprang jag som en jojo mellan godishyllor, godisvagnar, lagret och kassan. Hann knappt slĂ€nga upp tvĂ„ kartonger sĂ„ var det dags att öppna upp kassan igen. 
Men att ha och göra ordentligt och hela tiden veta vad man ska göra hĂ€rnĂ€st var underbart och hjĂ€lpte till att fĂ„ dagen att gĂ„ vĂ€ldigt snabbt! 
Dock har jag alla halstabletter kvar att gĂ„ igenom. Men eftersom det kommer mer godisleverans imorgon sĂ„ lĂ€r jag Ă„ka pĂ„ dem dĂ„ med vilket innebĂ€r att jag kan fortsĂ€tta med det jag inte hann idag. 😜
SĂ„...en bra dag. Massor utrĂ€ttat och en trött Nina. SĂ„ nu njuter jag av hemmet, familjen och en hĂ€rlig mugg med kaffe sĂ„ jag fĂ„r vila mina ben och fötter lite. Snart ska jag ta hand om vĂ„r rena tvĂ€tt och sen Ă€r det dags att föra Emilia klar för natten och lĂ€sa saga. ❀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback