Lugnt...

...och skönt här hemma denna morgon. Och idag har jag höllt mig vaken nästan hela tiden sen jag vaknade. Första gången vaknade jag av makens väckarklocka, men somnade om och sen jag vaknade vid 5.40, och har sen dess varit vaken och därmed hunnit renskriva lite papper och fixa med de sista besluten i mina tankar! 😆

Så nu sitter jag med mitt kaffe och njuter av tystnaden här hemma. 
Inser dock att det snart är dags att värma upp ugnen mm för att påbörja frukost och i värsta fall väcka barnen så de kommer tillbaka i någorlunda vettig vardag innan skolan börjar. 😛
Och oavsett vad har vi inte tid att siva bort halva dagen då julen ska ut idag! Och de älskade små barnen får faktiskt hjälpa till med detta! ❤
Då kanske det går så snabbt att jag hinner fixa med min pärm till praktiken samt skicka in det sista skolarbetet nu när länken är upplagd på hemsidan. Sen måste jag fixa de sista matlådorna också! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback