Måndag...

Morgon och ny vecka är här. Åter igen känner jag mig inte direkt utvilad efter en ledig helg. 😕

Vore skönt om den här förbaskade förkylningen, som ligger och ruvar i kroppen, kunde bestämma sig förnatt antingen bryta ut eller bara försvinna. Gå så här och vara små hängig i flera veckor tar mer på krafterna. 😡
Men men...bara att bita ihop för denna veckan har jag ändå inte tid att vara sjuk. 
Gubben jobbar kväll och själv måste jag hämta ut foto från gårdagens bio, städa, tvätta, fixa present till en väninna som fyller år, fixa välkommen till världen present till mina andra vänner som fick bebis i helgen, jobba, planera veckans handling, veckohandla, planera klart Emilias kalas, förbereda fyllningar till helgens kalastårta....om det blir mycket av då det bara är två barn som svarade ja. En till misstänker jag...resten har jag ingen aning om. Att det är så svårt att lämna svar när man ber om det! 😈
Jaja...måste öven fixa nya ytterkläder till lilltjejen då hennes har stora hål. Juliettes vantar är trasiga invändigt så måste kolla om jag kan laga dem, annars måste vi köpa nya till henne. Theodor har tappat bort sina så han behöver ett par nya vantar. *dessa barn* ❤
Just det..utvecklingssamtal har jag med!
Ja detta är hur min vecka kommer se ut. Fullt upo med andra ord. 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback